Organiseren - Particuliere opdrachten
Droom jij van minder chaos en meer rust en ruimte in jouw woning en hoofd? Opruimen brengt veel meer in beweging dan een georganiseerde woning. Jij krijgt het gevoel van structuur, controle en loslaten.
Misschien weet jij niet waar jij moet beginnen, hoe jij het doelgericht kan aanpakken of zijn er zoveel andere dingen die aandacht vragen dat jij er niet aan toe komt. Geen nood, wij steken samen de handen uit de mouwen. Wij beginnen met ontspullen, waarbij jij kiest voor de spullen die jij wil houden. Wij ordenen vervolgens de spullen die blijven en geven deze samen een vaste plaats.
Onze aanpak:
- jij antwoordt op onze vragenlijst,
- een kennismakingsgesprek: wij werken één op één en bespreken het resultaat dat jij wenst en het eventuele materiaal dat daarvoor nodig is,
- afspraken en organisatie: wij plannen een afspraak in,
- realisatie: wij komen langs en nemen de ruimte onder handen.
Onze tarieven vind je onderaan deze pagina.
Vul bij interesse onze vragenlijst in zodat wij jou en jouw interieurproject beter leren kennen. Klik hier.
ORGANISEREN |
||
1) Intake gesprek |
€60
|
Wij bespreken jouw noden en wensen. 1u 1p |
2) Organiseren | €375,- |
Wij komen ter plaatse langs en nemen de ruimte gedurende een halve dag onder handen met een fris en logisch georganiseerd resultaat. *het tarief van het intake gesprek is inbegrepen, excl eventueel materiaal 1u 1p + 4u 2p |
|
21%BTW inbegrepen Verplaatsing binnen straal 30km van Oostende inbegrepen, €0,4/km daarbuiten. |
O MY BAG
Handtassen O My Bag
Lederen handtassen O My Bag
Straps O My Bag
Toilettassen O My Bag
Portefeuille O My Bag
Juwelendoos O My Bag
Geschenken voor haar
Geschenken voor hem
GIMBER
Non-alcoholische aperoGimber gift box
Gimber Nieuw