Organiseren - Zakelijke opdrachten
EEN LOGISCH & FRIS RESULTAAT
Een werkomgeving die rust uitstraalt waar nodig en zo ook de productiviteit boost. Een bureau, stockruimte of showroom waar iedereen vlot zijn weg vindt.
Wanneer jou de tijd ontbreekt om een ruimte te ontspullen en opnieuw te organiseren, komen wij langs om structuur te creëren en een frisse nieuwe start te bezorgen.
Onze aanpak:
- jij antwoordt op onze vragenlijst,
- een kennismakingsgesprek: wij werken één op één en bespreken ter plaatse het resultaat dat jij wenst en het eventuele materiaal dat daarvoor nodig is,
- afspraken en organisatie: wij plannen een afspraak in,
- realisatie: wij komen langs en nemen de ruimte onder handen.
Onze tarieven vind je onderaan deze pagina.
Vul bij interesse onze vragenlijst in zodat wij jou en jouw interieurproject beter leren kennen. Klik hier.
ORGANISEREN |
||
1) Intake gesprek |
€60
|
Wij bespreken jouw noden en wensen. 1u 1p |
2) Organiseren | €375,- |
Wij komen ter plaatse langs en nemen de ruimte gedurende een halve dag onder handen met een fris en logisch georganiseerd resultaat. *het tarief van het intake gesprek is inbegrepen, excl eventueel materiaal 1u 1p + 4u 2p |
|
21%BTW inbegrepen Verplaatsing binnen straal 30km van Oostende inbegrepen, €0,4/km daarbuiten. |
O MY BAG
Handtassen O My Bag
Lederen handtassen O My Bag
Straps O My Bag
Toilettassen O My Bag
Portefeuille O My Bag
Juwelendoos O My Bag
Geschenken voor haar
Geschenken voor hem
GIMBER
Non-alcoholische aperoGimber gift box
Gimber Nieuw